להתראות אדם

מוקדם יותר היום הודיעו שאדם יאוך מה-Beastie Boys נפטר לאחר מאבק ממושך בסרטן. לא הייתי מטורף על הביסטי בויז, אבל כל פעם שמזכירים אותם מציף אותי זיכרון אחד מאוד חזק (ולא, זה לא הקליפ של Sabotage) שהיה אירוע מכונן בהתהוות המוזיקלית שלי.

אני בן 10 או 11, התוכנית השבועית של "זהו זה" משודרת, ופתאום, יואב קוטנר מופיע עם כובע מגבעת ומשקפי שמש, מדבר על 3 ווזבוזים מניו יורק, שיצא להם אלבום חדש בשם Check your head, והוא משדר קליפ תזזיתי של השיר What cha want, שבכלל הזכיר לי את הראפ שעשו בסרט Revenge Of The Nerds 2 (שכשעכשיו נזכרתי בזה, דווקא עושה הגיון שהחננות ניסו להישמע ככה :)) והייתי מהופנט.

אף אחד בביצפר לא הבין על מה אני מדבר כי כולם היו עסוקים בצעירי תל אביב ולא כולל שרות, וגם לא היה אינטרנט לחפש בו אינפורמציה, גג בריטניקה לנוער של 1989. עברו 4 שנים עד ששמעתי את השיר שוב פעם באיזו מסיבה, ומאז.. כמו כל פעם שאני נתקל בו, אני עוצר ומחייך.

תודה אדם, תנוח היטב, אזכור אותך תמיד.

מחשבה אחת על “להתראות אדם

כתיבת תגובה

