האביב הגיע

והחלטתי לקשט את הבלוג שלי ברשימת לינקים לבלוגים אחרים שאני קורא בשקיקה ושבד"כ לא מאכזבים ברמתם ובאיכותם… יקח לי קצת זמן למלא את כל הלינקים… אבל יהיה פה לא רק קישורים למוזיקה, סיכוי מאוד טוב שגם קישורים לבלוגים בנושאי טלוויזיה, סרטים, טכנולוגיה ואוכל (אפיה זה תחביב חדש שלי), וגם אם אתם מקשרים אלי, רק תגידו ואני אקשר אליכם כאן 🙂

אז פסח התחיל, וליל הסדר נגמר, ואפילו לא נתקלתי בפקקים שדאגו להפחיד מפניהם… (לפחות לא בכיוונים שאני הוכרחתי לסוע אליהם)…  אבל במקום זה קיבלתי מתנה בדמות השכן הבור, הגזען, צר העין, והגריאטר שלי. אז היצור הנאלח הזה החליט לסנג'ר אותי בשישי להחליף לו גלגל בג'יפ שלו. הגאון החליט שהוא שולף את הבורג שנתקע לו החוצה מהצמיג במקום ללכת לפנצ'ריה לתקן אותו. הוא מנצל את הרחמים שלי ואת העובדה שאני נחמד אליו וזה ממש לא מתאים… לא היה אכפת לי לעזור לו, אבל זה כרוך בלשמוע את השטויות שהוא מדבר וזה כבר יותר מדי בשבילי, ובנוסף השכן השני שלי, המגניב.. זה שחושב שהוא בן 16 וזה נחמד לשמוע פינק פלויד ביום שישי בצהריים בפול ווליום, החליט לפנק אותנו באוסף של Queen… אוי, הזוועה.

אז למרות כל חוויותי התחלתי את השבוע עם הרבה מרץ ואופטימיות… ומשום מה היום, כל היום יצא לי לזמזם את השיר הזה של Royksopp בשיתוף פעולה עם Karin Dreijer Andersson, שהיא בעצם הזמרת של The Knife ו Fever Ray שביחד יצא להם שיר מתקתק ומלודי שאם מתעלמים לחלוטין מהמילים שלו (שהם בערך נחמדות ואופטימיות כמו השכן שלי), נשמע מאוד מאוד אופטימי… אז נדמיין שהוא ככה ונהנה מכל הכיף הזה.

כתיבת תגובה

