קריס קרישי

זה לא כותרת מטופשת, זה השם של הזמר של ה-Appleseed Cast. שהיא להקה אדירה, שמנגנת דרים-פופ אינדי אמו אלטרנטיבי בלה בלה בלה כבר משנת 1998… אולי אפילו קצת לפני וזו אחת הלהקות שמהוות לי עוגן בשנים האחרונות – שתמיד כיף לחזור אליה ואני מבטיח לעסוק בה בהרחבה בעתיד, אבל בינתיים…

לקריס קריסי יש פרוייקט צד בשם Old Canes, האגדה האורבנית מספרת, שבגלל הופעה אקוסטית בחנות תקליטים שביקשו ממנו לנגן בה הוא כתב כמה שירים חדשים שיתאימו לעיבוד שקט ואקוסטי והם הפכו להיות מאוחר יותר הבסיס לאלבום הראשון של Old Canes – שמן הסתם שונה מאוד מהתוצר של הלהקה הראשית שלו, והוא פשוט הופך לי את המעיים כל פעם שאני מקשיב לו.

צירפתי קליפ קצר מתוכנית טלוויזיה שעסקה בו וצילמו אותו מנגן מהבית שלו, והחל ממארק 1:10 מתחיל השיר Both Falling Bright, שבקצרה, מדבר על להתבגר. השילוב של לראות את הצילום המטושטש שלו מנגן במטבח של ביתו בטקסס ואת הכלב בחצר והדרך שבה הוא מספר על אהבת עבר ועל ההווה שלו והקול שלו שרועד פשוט מסוגל ל-פ-ר-ק אותי.

2 מחשבות על “קריס קרישי

  1. אתה צודק, מותק. הוא באמת קורע לב. תסכים איתי שהוא מזכיר קצת (קצת) את דייב מת'יוז, יקירך?

כתיבת תגובה