וסוף כל סוף השמש יצאה…

החורף הזה היה ממש קשה לי. אני לחלוטין מודע לזה שהחורף כאן הוא חורף "לייט" לכל הדעות. אבל השנה היה לי קשה להסתדר איתו. הוא פשוט לא נגמר, וכל הזמן ירד פה גשם.. והיה ממש קר (יחסית), יום אחרי יום אחרי יום, והוא התחיל בדיוק איך שחזרנו בתחילת נובמבר מטיול של חודש וחצי בארה"ב. מהמזג אוויר האביבי והנהדר של החוף המערבי, ושעון הקיץ שעדיין פעל שם, נחתנו פה לתוך ג'ט לג איום ונורא, מזג אוויר קריר, חשכה מוחלטת ב 17:00 וחזרה ישירה לעבודה בלי ימי חופש.

 

היום סוף כל סוף יצאה השמש, ואפשר היה להרגיש כמה נעים וכמה כיף יהיה היום כבר בטיול בוקר שלי עם מיקה, שלא קפאו לי האצבעות והרוח לא שרקה לי באזניים והפריעה לי לשמוע מוזיקה… יכולתי לבלוע כל תו וכל צליל מהאלבום הנהדר הראשון של Circa Survive – אלבום שנקרא Juturna ששמעתי אותו לראשונה בתחילת 2005 כשהוא יצא והוא דבק בי מאז. דרכו גיליתי את הסיפור המרתק של הזמר אנתוני גרין, שעזב את להקת Saosin בערך שניה לפני שהיא הוחתמה ב-Capitol (ובאותה התקופה נחשבה לאחת ההבטחות הגדולות של הפוסט-הארקדור/אמו – אבל על כך בפעם אחרת) ולקח את עצמו ואת הקול המיוחד שלו, חזר לחוף המזרחי והקים את Circa.

לאלבום הבכורה שלהם, לקח קצת זמן להיקלט אצלי – הוא לא נגיש יותר מדי בשמיעה הראשונה, אבל מהרגע שהוא תפס פשוט התאהבתי. אם זה בגלל הקול של גרין שכל כך מתיישב יפה עם הרמוניות, הסלייד על הגיטרות שמרגיש כמו פצצה שנוחתת, והריפים שברקע יחד עם התיפוף האלגנטי נותנים את הדבק שגורם להכל פשוט לעבוד.

בהתחלה בחרתי לשתף את In Fear And Faith, ואז אמרתי לעצמי "אתה חייב לשים את Stop The Car", אבל עד לפעם הבאה שאני אטפל ב-Circa תהנו מהשיר הזה, ואני ממליץ בחום לבדוק את האלבום המלא (לחיצה על הלינק אליו תוביל לסטרים).

להשאיר תגובה

