אליסון יקירתי

כשמישהו אומר shoegaze, אז ככה זה נשמע ונראה. במילון ליד המונח צריכה להופיע התמונה הזו, עם לינק לשיר הזה…

הרבה פעמים אני חושב על הליריקה. הרבה פעמים אני חושב על חוסר תשומת הלב שאני נותן למילים בשירים, זוהי בהחלט מגרעה שלי ואחת שאני מודע אליה היטב, אבל אני מקשיב למוזיקה אחרת מאיך שאחרים מקשיבים, ורוב הזמן המילים לא מעניינות אותי. בגיל מאוד צעיר למדתי לנגן על פסנתר, בחטיבה הוספתי לארסנל תופים ומעט אח"כ לימדתי את עצמי לנגן על גיטרה. אז כ"נגן", אני קודם כל שומע את הלחן, את כל אחד מהכלים, מה שכל אחד מהנגנים עושה, באיזה מקצב וטכניקה, ככה כל אחד בנפרד ואז ביחד. לפעמים אני אגביר לעצמי במוח את הריף של הבס, לפעמים את הכלי הקשה, אבל עד שאני ממש לא אתעמק, אני לא אשים לב לתוכן או לאמירה…

ובקשר לשיר הזה, אני עוצם את העיניים ומדמיין שאני מרחף.. צף, השנה היא 2006, תחילת חודש יוני. כמה ימים לפני סוף הסמסטר השני שלי בלימודים, אני מתעורר מוקדם בבוקר, אחרי מעט מדי שינה ויותר מדי בילוי, מדליק סיגריה ולוחץ על Play… קרני אור מבצבצות מבעד לתריס והיא מתחילה להתגלגל מצד לצד במיטה, לא ממש מבינה מה פתאום קרה, מי המלאכים שמנגנים לה, מי המלאך ששר לה, מי זו אליסון ולמה היא שוקעת, היא מתישבת במיטה, מסתכלת עלי ומחייכת חיוך ענק… ואני מוקסם ממנה, בולע כל תזוזה, כל מבט, ואת כל אחד מהצלילים שעוטפים אותנו.

2 מחשבות על “אליסון יקירתי

  1. פינגבק: ממונית המוות למרכז התודעה | הפסקול

  2. שיר מעולה, להקה מעולה. איך הם היו צעירים ויפים פעם. ממש חבל לי שהם פנו לאמריקנה עם מוחאבה 3, זה ממש לא יאה להם. מחזיק אצבעות לקראת האלבום החדש, בתקווה, של מיי בלאדי וולנטיין.

להשאיר תגובה

