מדינת התמודדות

מסתבר שיש לי המון רעיונות לכתיבה, וזה די מפתיע 🙂 כשפתחתי את הבלוג לא יכולתי לראות מעבר לפוסט או שניים, ופתאום זה תופס צורה ומתגבש למשהו שאני מרגיש שלא מבייש את הכותב ויהיה כיף לאחרים לקרוא.

אני מאוד רוצה להתמקד דווקא באמנים שאני שומע שאני מרגיש שלא מקבלים מספיק או כלל חשיפה בשפה העברית. Dredg זו דוגמא נהדרת, ויבואו כאן מבול של להקות שכנראה בודדים נתקלו בהם.

כשהתחלתי להשתעשע עם הרעיון לכתוב בלוג על מוזיקה.. עם כל המחשבות על הבעד ונגד, חשבתי כל הזמן על ההזדמנות שתהיה לי לחשוף את המוזיקה שאני אוהב, ולא למחזר חומרים שאחרים כותבים עליהם. מכיוון שהפסקול שלי כנראה מבוסס על חיבור מאוד אישי עם השירים והאמנים האלה, קשה לי לפעמים לשים את האצבע על מה עשה לי את זה בדיוק, וזה הופך את היכולת שלי לשכנע אתכם ללחוץ על Play למוגבלת ביותר 🙂

Copeland זצ"ל היתה להקה אדירה, עם אפס חשיפה בשפת הקודש… הם ניגנו אינדי-רוק (ולא אינדי כמו שכל היפסטר מברוקלין היום עושה) עם נגיעות של Emo (הקול של הסולן בהחלט נופל בקטגוריה), אבל במובן הטוב של הדבר… השיר הזה מלווה אותי כבר שבע שנים. הוא פתח את האלבום המצוין שלהם In Motion, ויש בו כל כך הרבה רגש, כנות, רכות וגם עוצמה – הוא לא שקט, הוא לא מכסח… רגע אחד הוא רגוע, רגע אחר הם מתפרצים.. והוא מפלרטט כל הזמן על הקו שביניהם כשהגיטרות מראות לו את הדרך. פשוט נהדר.

 

כתיבת תגובה

